Smashing Book #2

The Smashing Book #2

Het is zover! Na het succes van The Smashing Book, welke ik uiteraard in mijn bezit heb, komt er nu een vervolg. Smashing Magazine komt binnenkort met The Smashing Book #2.

Het boek (preorder kost nu € 19,10) zal een verzameling zijn van artikelen over webdesign, webdevelopment, e-commerce en interviews met experts. Dit uiteraard weer mooi vormgegeven en rijkelijk geïllustreerd zoals het eerste deel.

De volgende onderwerpen kun je verwachten:

  • “The Principles of Great Graphic Design”, Matt Ward and Alexander Charchar,
  • “Visible vs. Invisible Design”, Francisco Inchauste,
  • “Designing Mobile User Experiences”, Mike Rundle,
  • “Sketching, Wireframing and Prototyping”, Janko Jovanovic,
  • “Red Flags in Web Development”, Christian Heilmann,
  • “The Future of Web Typography”, Vivien Anayian,
  • “Game Design Techniques Applied to UX Design”, Christoph Kolb,
  • “When They Click: Psychology of Web Design”, Susan Weinschenk,
  • “Design Patterns on E-Commerce Websites (A Study)”, Steven Bradley,
  • “How to Make a Book (Like This One)”, The Smashing Magazine Team.

Update 20-01-2011:

Smashing Book #2 inmiddels gedrukt, hier zijn de foto’s van het eerste exemplaar:

Smashing Book #2

Smashing Book #2

Smashing Book #2

Smashing Book #2

Smashing Book #2

Smashing Book #2

Smashing Book #2

bron: facebook

Jeroen Ooms

Hoi! Ik ben Jeroen Ooms. Webdeveloper, nerd, blogger. Op mijn blog "Wat wil ik vandaag?" vertel ik wat ik wil. Wat ik wil hebben, wat ik wil zien, wat ik wil doen.

You may also like...

  • Leonie

    Nice! En dan heeft speciaal dit artikel -pardon hoofdstuk heet het in een boek natuurlijk- mijn aandacht: “When They Click: Psychology of Web Design”, Susan Weinschenk ;))